Zaburzenia mowy w uszkodzeniach mózgu 5-6-7 lipca 2019 Letnia Szkoła Afazji Marleny Puchowskiej

AUTORSKI PROGRAM MARLENY PUCHOWSKIEJ

Moduł I

Skąd się bierze afazja? Czym jest udar mózgu? Czy diagnoza jest prosta? Na co zwrócić uwagę przy diagnozowaniu pacjenta? Jakich błędów nie popełniać? A jak łatwo je popełnić. Planowanie terapii. Rokowanie. Analiza przypadków i aż 10 godzin lekcyjnych wiedzy.

Moduł II

Czy uszkodzenia móżdżku powodują zaburzenia mowy? A jakie? Czy to możliwe, że jest to afazja? Czym jest TGA? Czy pamięć wróci? Gnozja problem poważny, o którym pacjent nie wie. Jak poradzić sobie w pracy terapeutycznej z agnozjami? Czy pacjent z afazją całkowitą ma jakiekolwiek szanse na poprawę komunikowania się? Jak to osiągnąć? Analiza przypadków a może i spotkanie z pacjentem – i czeka nas praca przez kolejne 10 godzin.

Moduł III

Dyzartria – częsty problem po udarze. Jak komunikować się z pacjentami z anartrią a jak w zespole zamknięcia a jak w przypadku stwardnienia bocznego zanikowego SLA? Dodatkowe warsztaty z obsługi Tablicy Alternatywnej Komunikacji T.A.K. Czeka nas 8 godzinny maraton.

Zapraszam do omówienia Waszych trudnych przypadków, może podczas zajęć odwiedzi nas pacjent. Szkolenie prowadzone będzie w AFALOG Centrum, więc zyskujecie Państwo więcej możliwości.

Wśród uczestników 3 modułów rozlosowana będzie nagroda – w postaci pomocy do terapii pacjenta dorosłego.

#szkolenia #afazja #terapiaafazji #neurologopedia #logopedia #dyzartria #SLA #SODA #marlenapuchowska #afalog